AD-blacklist1

2018
szep.
26

4 trend, amely a modern világ vásárlási szokásaira jellemző

Írta: szerk

HelloBlackFridayManapság már a vásárlás is a modern, okos világnak megfelelően működik. Egyre több fejlesztés van, melyek folyamatosan alakítják át a vásárlás módszerét.

 

 

 

A vásárlás is történelmi átalakulásokon ment és megy keresztül folyamatosan, a kereskedelemnek is fel kell zárkóznia a modern világhoz. Az online tér rengeteg lehetőséget teremtett, de annak fejlődése sosem áll meg, hiszen ma már nem csak hagyományos online webáruházakról, de virtuális és kiterjesztett valóságokról is beszélhetünk.

 

   Sorra vesszük a 4 legfontosabb trendet, amelyek forradalmian

átalakították a modern kor vásárlási szokásait.

 

laptop lany

 

1. Mobilizált vásárlási lehetőségek

   Az online webáruházakban történő vásárlás ma már szinte mindennapos, tulajdonképpen egy okostelefonról is képesek vagyunk, akár vonaton vagy buszon ülve is megrendelni a webáruházakban kiválasztott termékeket. Elmentett kártya adatainkkal még azt sem kell külön megadnunk, csupán a termékek összegzése után a fizetés ikonra kattintanunk. Különböző webáruházak többféleképpen működnek, de jó esetben akár még aznap vagy másnap kiszállíthatják a megrendelt termékeinket.


2. Nincsenek kasszák

   Beléphetünk egy boltba, majd kisétálhatunk anélkül, hogy hosszasan várakoznánk a kasszánál. Nem olyan régen ez elképzelhetetlen volt, ma már a legfejlettebb országokban teljesen természetes.
Az Amazon Go korszerű boltjaiban például egy okostelefonra van csupán szükségünk (ami persze ma már szinte mindenkinél megtalálható), mellyel a boltba lépve egy leolvasóval azonosítjuk a QR kódot, és már pakolhatjuk is a termékeket a táskánkba, hiszen a polcról levett áruk automatikusan felkerülnek az applikációban található vásárlási listára. A vásárlás végén természetesen az online fizetés is automatikus, erről számolt be a HelloBlackFriday e-kereskedelmi magazin.


3. Kiterjesztett valóság

    Ma már számos üzlet kínálja fel a virtuális vagy kiterjesztett valóság lehetőségét, ha meg akarjuk nézni, hogy például egyes bútorok hogyan állnának a saját szobánkban. Ruhák esetében is találkozhatunk ezzel a modern technológiával, amikor is nem kell valóban felpróbálnunk a ruhákat a próbafülkében, hiszen virtuálisan láthatjuk magunkon azt a tükör előtt állva.


4. Személyre szabott vásárlás

    Az internetes eszközöknek, applikációknak és a sok tárolt adatnak köszönhetően ma már személyre szabottan, az elemzett profiljaink alapján képesek egyes online áruházak termékeket ajánlani nekünk, és segíteni abban, hogy biztosan olyan dolgokat vásárolhattunk, ami nekünk a legjobban megfelel.