AD-blacklist1

2011
nov.
17

Egy üzlet, ahol nem kell fizetni

bevasarlasMagyarországon nyílik Európa első ingyenes tesztáruháza: a Sample Central 500 négyzetméteres üzlete szombattól várja az érdeklődőket. A fogyasztók a véleményükkel „fizetnek", ezzel a gyártókat, termékfejlesztőket segítik abban, hogy piacképes és a fogyasztói igényeket kielégítő termékeket tudjanak forgalmazni.


A Sample Central tesztáruház 500 négyzetméteres üzlete Budapest belvárosában, a VII. kerületi Gozsdu udvarban nyílik. A valódi vásárlói környezetet megjelenítő tesztáruházban élelmiszerek, kozmetikai és háztartási cikkek, a legmodernebb technológiát felhasználó elektronika, valamint szolgáltatások is elérhetőek lesznek az online regisztrált felhasználók számára.
Regisztrációs díj fejében a fogyasztók a kéthetente megújuló kínálatból egyszerre öt terméket vihetnek haza, és előre lefoglalt időpontban mehetnek be megnézni az aznapi kínálatot. A tesztelés után egy rövid, online kitölthető kérdőív segítségével kell véleményt nyilvánítaniuk, pénz helyett ezzel fizetnek a termékekért.


A termékeit a Sample Centralban teszteltető cég így részletes adatokhoz jut az adott márkával kapcsolatban. Nem csupán azt tudhatja meg, hogy tetszik-e a fogyasztóknak az adott termék, arról is információt szerez, hogy a terméket kedvelők milyen demográfiai jellemzőkkel rendelkeznek, így hatékonyabban célozhatja be leendő vevőkörét. A Sample Central nemzetközi felmérései szerint az áruházban tesztelők több mint 80 százaléka később meg is vásárolja azokat a termékeket, amelyekkel meg volt elégedve.
A Sample Central egy, az egész világot átfogó franchise hálózat, amelynek ötlete Ausztráliából származik. Az első üzlet 2007-ben nyílt Tokióban. Ötéves sikere után a Sample Central üzlete Európán belül először Magyarországon nyílik.


(MTI)