AD-blacklist1

2018
okt.
13

Webáruház készítés előtt megfontolandó kérdések

Írta: szerk

webaruhazkeszites a2Annak ellenére, hogy az internet rendkívül gyors és hatékony megoldást jelent termékeink értékesítésére, a magas bevétel megszerzéséhez hosszú és göröngyös út vezet.

 

 

 

Sokan azt gondolják, hogy egy sikeresen működő webáruházhoz elegendő egy jó termék, illetve egy profi webáruház készítő. Aki így gondolkozik, gyorsan szembesülni fog azzal a ténnyel, hogy ez egyáltalán nem így működik. 

 

De lássuk, hogy miért is mondjuk ezt? 

   Először is a webáruház készítés egy komplex folyamat, amelynek nagyon sok ága-boga van. És ekkor még nem említettük a webáruház készítést megelőző tervezési, stratégiaalkotási folyamatot. Kezdő és haladó webáruház tulajdonosokban rengeteg kérdés felmerül a webáruház készítéssel kapcsolatban. Attól kezdve, hogy egyedi, vagy sablon alapján készített webáruházat szeretnénk, a webdesign-ig, mindent alaposan meg kell fontolnunk.


   Miután megvan az értékesítésre szánt termékünk, kielemeztük a konkurenciát, megejtettük az árazást, van elképzelésünk a design-ról, és pontosan tudjuk, hogy mekkora összeget tudunk a webáruház készítésre szánni, felkereshetünk egy jó szakembert, aki a tisztázatlan kérdésekre is segít választ találni. Akinek sok pénze van rá, már kezdetektől megbízhat egy online marketinges tanácsadót, aki például megtervezi a logót, illetve elvégzi a különféle marketingmunkákat annak érdekében, hogy az induló webáruházat megismerje a célközönség. Ezután következhet a webáruház fejlesztővel való egyeztetés, és tulajdonképpen ekkor kezdődik el ténylegesen a webáruház készítés. 

   Szerencsére ma már nagyon sok megbízható webfejlesztő és ilyen jellegű cég van a piacon. A választék hatalmas, és igényeinknek csak a pénztárcánk szabhat határt. Ne felejtsük el, hogy egy új webáruház készítése és sikeressége a legtapasztaltabbak számára is kihívást jelent, így nagyon körültekintő és megfontolt kell lenni.